Les noves tendències metodològiques han canviat la nostra visió i perspectiva sobre el procés d'ensenyament i aprenentatge.
L'educació compta hui amb noves maneres d'ensenyar i aprendre, tornant-se prioritària la incorporació i increment dels nous recursos didàctics interactius per a innovar l'ensenyament en els estudiants, a fi d'enfortir la seua motivació acompliments crítics i reflexius en totes les assignatures.
Reflexionant sobre aquest tema i llegint molt, he trobat un article molt interessant en el qual es realitza un estudi en l'assignatura de matemàtiques.
En aquesta investigació, l'objectiu principal és definir la importància de l'ús de recursos didàctics didàctics interactius per a potenciar l'aprenentatge significatiu en els estudiants.
El projecte va ser desenvolupat sota la modalitat socioeducativa, qualitatiu-quantitativa, explicativa, bibliogràfica i documental de camp, amb l'aplicació de mètodes inductius, deductius, científics i analítics, els mateixos que han ajudat enfortir i aplicar la investigació, la qual cosa porta a la conclusió que els “recursos d'aprenentatge interactiu” no estan en la unitat educativa. A més, es va destacar la falta d'ús de recursos didàctics de referència per part del professorat, afectant el component en ells, i conseqüentment la millora de la qualitat de l'ensenyament.

Comentarios
Publicar un comentario